UA | RU

Правила повернення та обміну товару

 

Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів

 

Обмін товарів належної якості

Для того, щоб скористатися можливістю повернення або обміну товару, необхідно переконатися в дотриманні певних умов, а саме:

  • Товар був придбаний не більше 14 днів тому.
  • Товар не має слідів використання та пошкодження.
  • Товар не піддавався збірці / монтажу.
  • Товар в повній комплектації.
  • Заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики , наклейки.
  • Є акт прийому-передачі, видаткова накладна.

 

Також для здійснення повернення покупець повинен мати при собі паспорт, або інший документ, що посвідчує особу. В разі сплати покупки банківською картою – актуальні реквізити карткового рахунку.

 

Вартість доставки при поверненні товару належної якості оплачується покупцем.

 

Поверненню за бажанням покупця не підлягають наступні товари:

  • Пір'яно-пухові вироби, а саме: наматрацники, матраці, ковдри, пледи , подушки , постільна білизна , ручники та інший текстиль.
  • Товари, які виготовлялися за індивідуальним замовленням : меблі з вибором тканини, корпусні меблі з нестандартними розмірами та кольорами.
  • Меблі зі слідами збирання (монтажу).

 

Просимо здійснювати огляд товарів, що не підлягають поверненню у відділенні поштового операторі до підтвердження отримання посилки.

 

 

Повернення товарів неналежної якості

Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав: 

- товар, що не відповідає замовленню;

- товар, що вже був у використанні і має нетоварний вигляд;

- товар з дефектом;

- товар з не повним комплектом;

- товар з пошкодженнями (сколами, подряпинами, плямами тощо).

 

 

Повернення та обмін товарів неналежної якості (брак, не повна комплектація, невідповідність характеристикам) здійснюється за умов наявності:

  • товарного чеку (накладної);
  • упаковки, в якій доставлявся товар;
  • виробничої етикетки/паспорту товару.

 

Якщо з Вашим виробом щось не так (несправний, або не відповідає замовленню), напишіть нам на електронну пошту info@mebelsale.com.ua , або зателефонуйте за телефоном +380 67 818 2831

  • Підготуйте фотографії продукції – це допоможе швидко обробити запит;
  • Після обробки звернення з вами зв'яжеться з нашим менеджером.
  • Вартість доставки при поверненні товарів неналежної якості оплачується продавцем.

 

Більше інформації про гарантійні випадки - гарантія і сервіс

Порядок та способи повернення товару належної та неналежної якості

 

Необхідно повідомити нас про бажання повернення товару на електронну пошту info@mebelsale.com.ua, або зателефонуйте за телефоном +380 67 818 2831. Вказати номер замовлення, причину повернення, та картку/реквізити для повернення коштів. 

 

Підготуйте товар до відправлення.

 

Два варіанти повернення :

  • Товаро-транспортна створена логістом магазину. Для цього необхідно надіслати запит на створення ТТН за телефоном +380 67 818 2831, або написавши на електронну пошту info@mebelsale.com.ua. 

 

  • Самостійна відправка товару. Необхідно упакувати товар в заводське пакування, та самостійно створити товаро-транспортну накладну, для кур'єрської служби Нова пошта, вказавши всі необхідні дані :
    • Відправник (вказати ім’я, прізвище, номер телефону)
    • Отримувач: ФОП Греськів Михайло Володимирович Код ЄДРПОУ: 2999515998,
    • Адреса отримувача: м. Київ відділення № 447
    • Тип вантажу: меблі

 

Після отримання товару належної та неналежної якості протягом п’яти робочих днів кошти будуть повернуті на вказану у зверненні карту. Або ми відправимо товар на обмін. 

 

Немає приміток