Правила повернення та обміну товару
Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів
Обмін товарів належної якості
Для того, щоб скористатися можливістю повернення або обміну товару, необхідно переконатися в дотриманні певних умов, а саме:
Також для здійснення повернення покупець повинен мати при собі паспорт, або інший документ, що посвідчує особу. В разі сплати покупки банківською картою – актуальні реквізити карткового рахунку.
Вартість доставки при поверненні товару належної якості оплачується покупцем.
Поверненню за бажанням покупця не підлягають наступні товари:
Просимо здійснювати огляд товарів, що не підлягають поверненню у відділенні поштового операторі до підтвердження отримання посилки.
Повернення товарів неналежної якості
Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав:
- товар, що не відповідає замовленню;
- товар, що вже був у використанні і має нетоварний вигляд;
- товар з дефектом;
- товар з не повним комплектом;
- товар з пошкодженнями (сколами, подряпинами, плямами тощо).
Повернення та обмін товарів неналежної якості (брак, не повна комплектація, невідповідність характеристикам) здійснюється за умов наявності:
Якщо з Вашим виробом щось не так (несправний, або не відповідає замовленню), напишіть нам на електронну пошту info@mebelsale.com.ua , або зателефонуйте за телефоном +380 67 818 2831
Більше інформації про гарантійні випадки - гарантія і сервіс
Порядок та способи повернення товару належної та неналежної якості
Необхідно повідомити нас про бажання повернення товару на електронну пошту info@mebelsale.com.ua, або зателефонуйте за телефоном +380 67 818 2831. Вказати номер замовлення, причину повернення, та картку/реквізити для повернення коштів.
Підготуйте товар до відправлення.
Два варіанти повернення :
Після отримання товару належної та неналежної якості протягом п’яти робочих днів кошти будуть повернуті на вказану у зверненні карту. Або ми відправимо товар на обмін.
Ваш відгук буде опублікований